Miejsce to zostało stworzone do komunikacji mieszkańców osiedla Leśny Zakątek w Bydgoszczy przy ulicy Powstańców Warszawy.
Forum to nie ma nic wspólnego z działalnością PSM i służy tylko wymianie informacji.
Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Witam.
Jaki jest Wasz stopień zadowolenia z jakości, którą otrzymaliśmy?
Pytam między innymi o:
- wykończenie klatek schodowych
- jakość drzwi do lokali mieszkalnych ( zawiasy, uszczelki i klamki )
- jakość instalacji fototapet
- informowanie albo raczej brak informacji o "walnych zebraniach"
- jakość słupków parkingowych, które już w dniu montażu zaczęły się rozlatywać
- czyszczenie hali garażowej, która po tym procesie wygląda zupełnie jak przed nim
- jakość obsługi przez pracowników PSM
- kwestie zmian w opłatach i rozliczeniach
Dodatkowe pytanie: Czy komuś jeszcze założono licznik wody sąsiada i poinformowano o tym po 2 latach?
Tematem zainteresował się dziennikarz z RADIA.
Może zadziałamy razem i będziemy bardziej szanowani przez PSM?
Pozdrawiam
Tomek
Offline
uuu... ostro
- wykończenie klatek schodowych- poza białymi/ szarymi ścianami, które łatwo się brudzą, nie mam zastrzeżeń. Do tego i innych punktów mam uwagę: w porównaniu do innych mieszkań w Bydgoszczy, te najdroższe nie były. Nie oczekujmy standardu Budlexu bo i cena jest dużo niższa.
- na jakości drzwi się nie znam. Uszczelkę mi poprawiali na początku, z zawiasami i klamkami nie mam problemów
- nie zauważyłam, by z fototapetami było coś niehalo
- "walne zebrania"- no to jest problem, mieszkam już trzy lata w bloku a zebrania żadnego nie było
- słupki są beznadziejne, ale ja np. zgłaszałam ten fakt do spółdzielni. Nie wiem, czy ktoś jeszcze to zrobił?
- nt hali się nie wypowiadam, bo nie mam wykupionego miejsca garażowego
- co do jakości obsługi pracowników PSM nie mam większych uwag. Zawsze odpowiadają na moje zgłoszenia, często szybko reagują, pracownicy są wobec mnie bardzo uprzejmi
- zmiany w opłatach i rozliczeniach... no cóż... to faktycznie zmienia się co chwilę
o liczniku pierwsze słyszę ale jak... masz dodatkowy licznik w domu??
Offline
Witaj.
Mieszkasz w bloku 6e?
Nie czepiam się, że mamy kafle a nie kamień na klatce.
Chodzi o jakość wykonania.
Za to chyba zapłaciliśmy???
http://wgrajo.pl/?v=1341896910865526.jpg - uszkodzona tapeta przy montażu ( PSM planuje wymianę na nasz koszt )
Jakość wykończenia klatek czyli m. in. jakość malowania
http://wgrajo.pl/?v=1342390810865523.jpg
http://wgrajo.pl/?v=1346605710865528.jpg
Czemu nie działa podświetlenie tapet?
PSM popełniło błąd tzn. zainstalowali zbyt intensywne oświetlenie więc teraz postanowili to wyłączyć i tak zostawić.
Czemu słupki zaczęły rozpadać się pierwszego dnia i nic z tym nie zrobiono?
Offline
no cóż mogę powiedzieć... jeśli chodzi o zdjęcia, to masz rację. Ja mieszkam na parterze, więc raczej nie bywam na górze i nie widzę wszystkiego
Z tym podświetleniem to fakt. A słupki i mnie denerwują. Tzn ja się cieszę, że są w ogóle, ale rzeczywiście wyrywają kostkę, ciężko chodzą zamki i już dwa razy ukręciłam w nich klucz- o czym pisałam tutaj. Zgłaszałam to, ale na razie nic się nie zmieniło zobaczymy jak będzie po remoncie przed blokiem.
Offline
Rozumiem, że mieszkasz na parterze ale za naprawę za chwilę zapłacimy wszyscy. Do tego z pisma wynika, że PSM już planuje dość znaczne wydatki na remonty. Nie mówiąc o tym ile może trwać położenie 2 rur.... Rozumiem, że to KPEC ale chyba nasza spółdzielnia powinna wpłynąć na tempo prac?
Offline
Strony: 1